събота, 6 март 2010 г.

Ако само знаех..

Ако само знаех..

/ Алабама Бенд Мюзик, песен от 70 -те /

Ако само знаех,
че това е последната ни разходка в дъжда,
щях да те задържа с часове в бурята и нямаше да пускам ръката ти-път към сърцето ми.
Щяхме да се чувстваме на топло под гръмотевиците, ако само знаех,
че това е последната ни рaзходка в дъжда..
Ако само знаех,
че никога вече няма да чуя гласа ти, щях да запомня всички думи,
които някога казваше.
Щях да се връщам към тях в самотните нощи и да ги пазя живи в паметта си.
Ако само знаех,че никога вече няма да чуя гласа ти.
Ти бе съкровището в моето сърце, ти винаги ме подкрепяше.
Не подозирах нищо,наивно вярвах,
че завинаги ще бъдеш до мен.
Но дойде ден,когато затворих очи и теб те нямаше
Ако само знаех,че това е последната ми нощ с теб,
щях да се моля за чудо,което да спре зората.
И когато ми се усмихваше,щях да те гледам в очите,
за да знаеш,че обичта ми към теб никога няма да угасне.
Ако само знаех,ако само знаех..
Щях да ти покажа обичта си,
ако само знаех..

Няма коментари:

Публикуване на коментар